Ångerrätt
Vid köp av varor på vår hemsida gäller 14 dagars ångerrätt alltid i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Detta innebär att konsumenten har rätt att avbryta sitt köp genom att meddela oss inom 14 dagar efter det att konsumenten eller konsumentens representant har mottagit den beställda produkten (uttagningsperiod), förutsatt att produkten är oanvänd, i väsentligen oförändrat skick, i oavbruten förpackning och mot presentation av kvitto. På detta sätt kan vi garantera att alla våra kunder köper en orörd hårvårdsprodukt och / eller skönhetsprodukt. Återlämnande och ersättningar för hygienartiklar i trasiga förpackningar är dock inte godkända. Vi betalar tillbaka till bankkonto i svenska bank-, postgiro- eller bankgiro konton.
OBS!
Du måste skriva ett brev med detaljerad förklaring och bifoga det till sändningen.
Du ansvarar för alla fakturor, fraktkostnader på minst 69 SEK.
Återvänd inte mot porto.
Fraktkostnader återbetalas inte.
Returer måste godkännas av oss innan varor returneras.
Ej godkänd retur
Om returen inte godkänns kommer den att returneras till avsändaren som debiteras fraktkostnader.
Produkten får inte användas eller smutsas (gäller även parfymer och andra främmande lukt).
Om ett klagomål godkänns, har vi enligt lag upp till tre gånger för att rätta till de fel som finns.
Om ett klagomål godkänns är vi ansvariga för all frakt.
Om klagomålet inte godkänns, skickas objektet tillbaka till dig mot en avgift för frakt.